....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, October 23, 2008

ZoDiAk & MaKnE TeRsiRaT



Hmm..Uolss tengah hari tadi aku gi lunch kejap ngan kengkawan seSyaitan aku berdekatan ngan area umah ni.. sempat plak si Liza beli magazine Remaja semata-mata nak membaca keratan zodiak ni..Itu jer?? Ayoo!! hadek-hadek zaman skang teknologi tinggi serba moden ni pun bole percaye ngan pengertian zodiak & pembawakkannye yang Hausss gitiew!! Maklumlah si Liza ni blum berkawin dan akan meniti hari-hari kertu gitiew!! Wah!! Bisenye.. Sorry Liza.. memang tak sayang mulot..
Ape lagi mulot masing2 Uolss pot-pet mengalahkan mati laki ni berciter psal kepercayaan zodiak yang aku pun dinchhh follow.. Hanjeng!! Korang caye tak?? Just for fun bolelah kan nok??!!
Dalam diam2 tu aku pun ha, hape lagi tak hengat terus bace zodiak aku yang bermakne haus lagi sedih gitieww!! Tapi taklah berminat sangat nak menjadi penganut zodiak ni dan seteru dgnnya. Si Liza pun bagaikan dirasuk antu pondan bercerita ngan meriahnya yang zodiak ni ada planetnya bagai, warna gitiew, stonelah, bintanglah dan segala macam binatang pun kuar...
Lepas lunch we all yang haru-biru tu, aku pun cariklah keratan zodiak yang mujur aku ade letak kat page aku dekat website rahsia.. Memandangkan aku dilahir dalam kurungan "anak ikan" (Pisces) gitiew.., aku pun terus tepek kat sini... bise nokkk!! Tak sanggup nak percaye...yang pasti katenyer...Cik Ikan mcm aku ni segalanyalah SEX!! Haruzzzz,.. itu aku pecaye.. hahahahahah.. Korang pecaye tak??

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG