....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, October 13, 2008

SeLaMat HaRi ULaNgTaHuN YaNg PeRtAmA


Iyoo!!
Dikesempatan ini gak, aku nak ucapkan pada adik aku AzRai & isteri tercintanya Mai..
SeLaMaT MeNyAmBuT ULaNgTaHuN PeRkAhWiNaN mereka yang dah genap setahun.(Bila la aku nak jadi UncLe yang Vogue gitiew).
Sebenarnya lagi seminggu, tapi sajer je aku nak wish awal2 kat diorang sebab aku plak yang terOVER EXCITED bebenor..
Semoga perkahwinan mereka berkekalan hendaknya sehingga ke anak cucu.. Amin!!
P/s: Woi!! Korang jangan plak tanye aku bila turn aku nak kawin yer?!! Jangan nak memandai-mandai!!Ahaks!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG