....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, October 26, 2008

DeViL WeArS VoDkA 1

Sebelum tu, mane2 ada golongan 18 tahun ke bawah, plzz mintak izin makbapak korang seblom korang kena lahar nanti.. Coz ini cerita tidak sesuwaiii Uolss!! untuk bebudak mentah yg blom lagi akil baligh....Ok!!
Yezza!! Malam tadi aku & best friends aku Liza & Izzy dapat jemputan ke wild party oleh teman baik kami si Lis. So party tu diadakan di PULSE CLUB berdekatan dengan Bukit Bintang tempat we all nih slalu lepak!! Motif party??!! Ler...gara2 si Lis dapat lesen menyelam katanya..
kuang!kuang!kuang!! pelikkan?! Itupun nak kena celebrate.. Macam biasa party ni dah tentu dihadiri oleh teman2 terdekat & baik aku.Maklumlah KL ni kecik jah!! We all berparty sakan mengOPEN BOTTLES dengan penuh riuh & gelak ketawa seperti puntianak mengilai gilakan jantan. Pening dah ni!! Kepala dah naik pusing & tetibe jah, Dalam keadaan bijik mata tak bole nak terbukak tu, bahu aku dicuit somebody. Alamak!! One of my good old friends Ako Mustapha yang cute itieww!! Lama tak jumpe dia coz biasalah artis gitiew!! We all berborak panjang jugaklah psal diri masing2. Si Liza tu diahh memeluk Si Ako ngan agak kuat bagaikan nak kecut si Ako tu!! Party Peoples!!
Sempat jugaklah amik photo memasing menggunakan phone si Izzy tu..Not so clear sangatlah!! Aku pun hape lagi menarilah sepuas-puasnye bagai segala meroyan pun keluar!! Party ni tamat pukul 3 am.. Masih terlalu awal untuk pulang ke pangkal jalan. Nasib baik ada teman rapat kami ade jugekk buat Private Party yang berlangsung kat Ritz Calton Hotel. Sewa bilik Uolss!! Bilik VIP gitiew.. so bersambunglah arena "Open House Sempena Raya" yang agak malapetaka... sumernye tak btol!! Tingtong dah!!! Segala macam "energy drinks" dihidangkan sehingga aku terlupe seketika nama aku yang sebenar.. Wakakakakakkak!! Dah puyeng memanglah macam ni kan?? Ako plak balik awal coz esok nak shooting plak katanye... So, berlangsunglah acara kemuncak itu sehingga pukul 6 am. Dan aku terus balik ke rumah semata-mata nak tepekkan aktiviti we all kat sini. Uolss!! Kalau terjumpe mana2 ejaan yg salah, ampunkanlah aku ni yer...... Paham2 sendirilah!!! Hikss~~~

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG