....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, October 25, 2008

So You Think You Can Dance- Zombie Routine

Berape ramai yang suke menari?? Angkat tangan?? Yes!! Me too.. Ramai yang tak tau i was a dancer last time kat area KL ni.. Mcm2 tempat aku dah gi kecuali keluar negara untuk buat show. Ekkkkkkk!! Salah!! Bukan show drag yer Uolss!! Dancer untuk club,keramaian & mcm2 lagilah.. Tapi itu when i was like 18 to 19,(part time) now dah kertu but still can Shake Ma Booty lagi tau. Aku suke menari tak kiralah kat mana2 pun..Party lagi best!! Moden atau tradisional..Namekan ajer kecuali shuffle la..Totally hate shuffle..It is not A dance for me coz it looks like mcm ayam berak kapur jahhh!! Aku pun suke tengok citer2 psal menari mcm Save The Last Dance, Bring It On, Dance With Me, Step Up, So You Think You Can Dance & banyak lagilah.. Mase sekolah rendah dulu bile cikgu tanye aku dah besar nak jadi ape?? So, aku jawab ngan bangga & sombongnya, "SAYA NAK JADI PENARI,CIKGU", Korang tau ape aku dapat?? Heee PONDANNNN!! Itulah jawapan hanjeng kawan kelas aku yang tak tau aku ni akan jadi Cun bile dewasa..Motif?? statment bunoh diri nih!!

p/s ada gak aku jumpe kawan kelas dulu & akhirnya kami terlanjur!! padan muke!! biseeee

Aku berenti menari sebab ada show ada duit, takde show takdelah duit..but recently aku rase nak naik jah atas podium & menari sampai pengsan. What do you think?? Oklah, sebenarnya aku nak tunjukkan lagi satu clip aku kat You Tube yang aku suke sangat dari Tv show So You Think You Can Dance..Best ala2 Zombie gitieww!!! Have fun!!

p/s : http://www.youtube.com/user/azrol28

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG