....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, October 11, 2008

SeLaMaT HaRi RaYa!!

Selamat Hari Raya!!
Well, aku ni bukan la reti nak bercerite sangat tapi sikit2 tu boleh la kot??!! Nak memperkenalkan diri pun sebenarnye segan ckit!!(huhuhu,yerla tu).
Kat sini aku citerkan lah ape yang aku buat di pagi Hari Raya yang Meletop tu!!
Haa. cube korang tengok mate aku yg bengkak & sembab sebab tak cukup tido..(Eh!! bukan lah aku bukan tak cukup tido sebab bakar lemang tapi tak cukup tido sebab on9 jer,) kuang!kuang!kuang!!
yer..benar..aku on9 ngan kengkawan kesayangan hamba.
Masa tu tido pun 1 jam jer..Pening gak kepala masa tu...

Sepatutnye aku gi sembahyang Raya same famili aku tapi pancit punye pasal..Malas plak nak bangun!!!
Tensionnn!!!!
Inilah akibatnye tak sedar diri dah tau esok nak Raye still lagi berangan pot pet pot pet chatting sampai tak cukup tido..
KESIMPULANNYA, aku jugak yang merana..

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG