....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, October 12, 2008

BeRaYa Di RuMaH TuK & NeK!!


Ok!Ok!! Ni kat rumah nenek ngan atuk kiteorang.. So ni sesi bergambar kat depan umah diorang..
Yang belah kiri tu aku, nampak tak rambut tu macam orang gile sebab tak cukup tido!!
Tema tahun ini ialah BIRU & OREN.
Biar aku kenalkan korang saper mereka ni...
Start yang duduk belah kiri berbaju BiRu tu Mai, adik ipar aku!! No 2 tu adik aku yang ke2, AzRai, yang tengah tu bape sedara aku, AloNg LaN(Sorry yer, dia tak sihat) Lelaki yang berbaju OrEn duduk tu BoYz adik sedara aku & isterinye LyN..dan yang blakang berdiri tu adik BoYz, ShA!! Mereka ni anak Mak Ngah aku yang sekepala ngan aku. So, kiranye we all memang NGAM GILER lah!! Nakal!! Kuang!! Kuang!!!Kuang!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG