....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, October 13, 2008

SeSi MeNcEkiK MaKaNaN!!!

Ayoo!!
Yang ni tak usah cakaplah.. Tapi aku cakap jugak coz aku pedulik hape??
Ape yang korang saksikan adalah keadaan aman didapur nenek aku tapi....
Hakikatnye gambar ni sempatlah di ambik ketika
dapur tu dah berenti bergegar akibat di serbu we all ni!! Wakakakakaka.
Yer.. Nenek aku memang boleh dilabelkan wanita paling kreatif & bergaya ketika mensajikan hidangan yang melazatkan sehingga nenek aku tu layak mendapat anugerah Wanita Penyedia Makanan Penuh Lemak & Menyelerakan.. Wahahahaha!! Just kidding jer.. Nenek aku every year akan menyediakan makanan raya paling sedap. Coz nenek tau cucu2 nyer specially AKU ni kuat komplen pasal makanan.. You All!! Aku ni paling cerewet pasal MAKANAN!! Jom!! Jalan Jalan Cari Makan?!! Kuang!! Kuang!! Kuang!!
Korang tengok tu adik aku Si AzRai, sempat lagi memberikan pose yang menarik sebagai tindak balasnye terhadap makanan..hihihihihi.
Pak Cik
aku tu plak hanye sekadar memerhatikan gambarnye diambik curik-curik sambil mulutnye yang penuh makanan.. Cube tengok bebetol!!! Kannn?!!
Yang Si Kecik, Atira plak sempat buat iklan minumlah SunQuick!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG