....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, October 14, 2008

NeW StUfFs ToDaY!!

Wokey!!!
Ari ni aku nak berkongsi ngan korang ape yang aku dapatkan untuk diri aku hari ni...
Walaupun korang rase benda2 ni tak penting sangat untuk diambik tahu tp aku pedulik hape??

Aku pun teringin jugak berkongsi dengan korang psal benda2 nih. Yelah mana lah tau klau2 ada peminat2 di luar sane tieww(ader kerrr??) berminat dgan ape yang dapat aku kongsikan bersama ngan korang..

Kat sini aku, mcm korang tengok aku ada F&N Fruit Tree Fresh Juice (Apple & Aloe Vera), rokok Pall Mall Menthol 20 dan juga cermin mata.. Aik!!! Ape benda sumer ni buat kat sini yek??!! Pelik gitieww!!

F&N Fruit Tree Fresh Juice yang berperisa Apple & Aloe Vera ni, terus-terang aku cakap kat korang aku tak pernah minum pun!. So, atas pengaruh kawan yang mengatakan "air ajaib" ni kononnye kalau korang nak cantik sangat..Ha!! Teguklah sampai kembung. Pengambilan setiap hari akan menjadikan korang CANTIK gitiew!! Cantik kerr?? (entah ye entah tidak). Mengandungi B1,B6 & C untuk mengekalkan kesegaran & kecantikkan diri korang kalau korang rasa diri korang tu Dinch(tak) cantik!! Wakakakaka..Korang just try je la.. aku pun baru jer try ni..
Abang2,adik2,kakak2, sesiape ajer yang kuat ISAP,(Woi!!! Isap ape ni??Ceh!!)lerr rokok rupenye yang korang sendiri tau sedia maklum ekonomi skang ni tak beberape bagus bebenor, cubelah bertukar kepada Pal Mall Menthol. Aku baru jer try rokok ni,(err.. sebenarnye nak safe budget). Rasanyer.......ok lerrr (Uwekkkkkk!!!) Whuaaa!! tak rase mcm isap rokok pun?? Nyesal btol aku!! Then, jangan ikut cakap aku beli rokok ni, nanti nyesal sebab soft sangat lah.. Iskk!! Taknak beli lagikkkk!!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG