....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, October 31, 2008

BaNg BaNg - NaNcY SiNaTrA

Sape kata DIVA macam aku tak layan lagu-lagu lama?? Korang layan tak?? Aku bab lagu2 macam ni aku layan tapi tengok lirik dulu.. Yang ni salah satu darinya koleksi rangkaian lagu2 lama favorites aku ni.. BANG BANG nyanyian Nancy Sinatra. Makcik kita ni anak kepada penyanyi lagenda Frank Sinatra. Lagu ni sebenarnya nyanyian bapanya.. Kalau korang nak tau lagu ni banyak dinyanyikan dalam pelbagai versi.. Skarang ni pun korang bole dengar lagu ni dijadikan dance music.. Itu nanti aku tepekkan kemudian.. Tapi sebelum tu korang rerajinlah dengar lagu ni yek!! Chowww!!!!

p/s Nancy Sinatra ni juga penyanyi asal "These Boots Are Made For Walking"

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG