....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, October 20, 2008

CiNtA ItU.....


Uolss!! Tadi aku gi "jalan2" kat PAGE KENALAN aku... sampailah kat page salah seorang kenalan aku ni. ternampaklah aku pada keratan ni... Mengenai CINTA! Interesting kan??
So, aku mail kat kawan aku ni nak mintak izin nak copy pengertian cinta ni & dia balas balik mengizinkan aku.. Thanks M!! Anyway. korang sumer... sama-samalah kita hayati ape itu Pengertian Cinta.. Dan.. ape pula pengertian cinta korang??!! Let me know!! See ya...muahxx

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG