....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, October 25, 2008

MeNyEsAL - ReSsA HeRLaMbAnG

video

Aduhaii!! Ni la lagu baru paling aku suke sangat.. Menyesal nyanyian Ressa Herlambang. Lagu ni aku terdengar kat Ryz punye blog page gitiew!! Sedih nok!! Kisah seorang lelaki yang kenalkan aweknye yang getiz pada kawannye.. Alih2 mungkin si kawan ni berSENJATA BESAR so terus jah pompuan itiew jatuh cinta pada kawan baik BF dia.. Kantoii nok depan umah!! Si BF tadi terus yang adooo makan ati kat awek murahan dia nih!! Siap majok main piano atas pentas Uollss!! Abang Ressa rase menyesal sesangat sbb kenalkan 2 ekor tuh!!Sial!! Aku dapat gak carik clip video ni.. Bestnye lagu ni.. tangkap meleleh segala air aku nih!! Ha kan dah banjir?!

Sebenarnya lagu ni ada kena-mengena ngan aku kira2 5 tahun lepas..biasalah masa tu pangkat hadek2 berangan nak belaki.. Dipendekkan citer aku ni yang sampai Subuh tahun depan takkan habis.. Kena carasss ngan pompuan hauzz.. Yang sedihnye kawan baik aka adik angkat aku sendiri.. Whuaaaaaaaaa!! Aku dah hampir nak cabut nyawa sendiri plak tu.. Tapi nasib ade org tolong.. Itu dulu.. Zaman jahilliah aku. Skang bertepek jantan yg nak.. tapi aku taknaklah coz takut memakan diri lagi!! MENYESAL!! Abang Ressa i pun menyesal jugekkkk!!! Sabarlah bang!!

2 comments:

Lee Novotny said...

meleleh??? Apa yg sampai meleleh ni uolss??? ***pingsan!

AzRoLs said...

ayoo!!
segalanyer la terkeluar..
biasalah zaman hadek2 tak ingat..
skang taknak lagi uolss!!

FOLLOWING THIS BLOG