....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, October 13, 2008

3 HeRo PuJaAn


Aku nak kenalkan mereka ini pada korang semua.. 3 Hero ni memang terkenal dalam keluarga kiteorang.. Masing2 ada kelebihan sendiri & punye kuasa specially dalam bab DISIPLIN DALAM KELUARGA.. Uiks!! Lain macam jer bunyikk?!!
Oklah!! Jangan la korang pikir yang bukan2, 3 Hero yang aku maksudkan ni pun bukannye orang lain tapi orang paling penting dalam famili we all lah?!!
Yang kiri tu Pak Cik aku adik ke5 mak aku, namenye Azeman bapa pada Acam Jr. Seorang askar berpangkat RSM. Orangnye memang tegas..biasalah askar kau!! Tapi seorang yang kuat bekerje.. Korang tengok mata PakCik aku yang tak cukup tido tu?? Bengkak kan?? Maklumlah pagi tu baru balik keje..for sure lah bengkak bise!!! huhuhuhu.
Yang kanan tu Pak Ngah aku, bape pada si Boyz!! Hero yang ni lagi Tegas Among The Tegas dari yang lain.. Tapi.... kalau Pak Ngah masak, jangan sesekalipun pegi mane2 sebab masakkan Pak Ngah YUMMY GILER.. Best Sangat!! Sehingga Menjilat Segalanye lah?!! ( Hei!! jangan cube berotak kotor ye??)
Yang last skali yang tengah isap rokok bak Hero Pujaan Gadis Malaya tu memang WAJIB aku kenalkan kat korang!! Name beliau yang cute tu ialah Haji Abdul Rahman B. Kamarudin. Yess!! Itulah ABAH aku yang cute miut itiew!!! Abah memang tegas kat kami bertiga sejak we all kecik lagi.. Dia sayangkan anak2nye tapi tak pernah nak tunjuk kat kiteorang.. Cara Abah tunjukkan sayangnye kat kiteorang dengan cara yang tegas tapi tersusun. Pendek kata Abah tak suke nak kusutkan otak kiteorang adik beradik.. Dia lebih suke pendamkan ape masalah anak-anaknye yang bermacam kerenah speciallynye aku!! Yes!! Akulah Diva paling BuAs & NaKaL tapi CuTe!! uikss!! hehehehheh

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG