....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, October 14, 2008

CeRmiN MaTe BaRu SiOttt!!!

Jeng! jeng! jeng!!!
Watcha!!!

Akhirnye.. dapat gak aku memiliki cermin mata baru setelah bebaru ni cermin mata aku aku yang lama telah patah & pecah terrrkena pijakkan kaki aku sendiri!! Kui!kui!kui!!

Sebab dah terdesak sangat, hari ni gak aku ngan Abah ke England Optical untuk buat cermin mata baru. Aku ni rabun jauh yang teruk gak lah!! Tapi tak lah seteruk kaki aku yang memijak cermin mata lama yang tak berdosa itu.. Tapi memang aku teramat terdesak memerlukan cermin mata baru sebab mampus aku tak bole nak buat keje nanti( err, sebenarnye nak online sampai ke Subuh!!).
Sampai jer kat EO, terus jer aku check power mata aku sama ada naik ker turun. Maklumlah bila dah peringkat KERTU gitiew, dah confirm power ni naik punyer!! and Guess what uols!!
Memang naik rabun mate aku nih! Puake btol la!!! Tidakkkkkk!!
Bila sampai nak pilih frame cermin mata, aku terus mati kutu. Tak tau nak pilih bingkai ape yang paling SESUWAIIII ngan aku. Alih-alih, aku pun secara tak disengajakan terpandanglah cermin mata yang kurus, simple, all black tp menarik (bagi aku lah). Terus ajer mak Opsss!! aku capai tanpe pedulikan customer2 yang busyla kononnye nak beli tieww. ZeroX lah kate si tukang jual cube nak promote cermin mate tu. ZeroX?? binatang ape tu?? Ahh!! lantaklah janji aku dah jumpe spek yang aku berkenan.. Korang rase ok ker?? Mana mari ZeroX nih?!! Aku just main pakai jer coz bab2 jename ni aku kurengg ckit(bukan tau tau) sebab aku ni jenis simple jerrr.. Meletop tak Uolsss??!! Ahaks!






No comments:

FOLLOWING THIS BLOG