....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Saturday, October 11, 2008

BaJu MeLaYu Ku!!

Haa! Ni aku ada citer sikit.. Tapi sebelum tu biarlah aku bagi nasihat kepada korang yang degil nak mampus macam aku!! Berlagak kononnyer everythings dah ok!!DIVA la katekan?!! Korang yang tempah baju melayu ker,baju kurung ker,kebarung ker,kebaye ker,mak kebaye ker..... TOLONG TRY SELEPAS SIAP DIJAHIT!!!!
Jangan jadi macam aku!! Inilah akibat malas nak try baju sangat kononnye konfiden giler ni yg baju tu muat.. Kaedahnye la kan, HAUSSS!! SEDIH GITIEWW!!
Bukan jer muat..tapi terlebih muat!! BESAR!!!!

Huaaa..!!
Meraunglah aku dipagi Raye yang aku ingatkan pagi tu akulah yang paling meletop!!!
Itulah akibatnye kalau berangan cun lagi meletop laksana lemang buluh yang sedap dimakan...
Tapi aku tak kisah lah..boleh di kecikkan balik!!
Paling penting SIAP!!!
Yang paling bestnye baju aku tahun ni warne favorite.. BiRu.
Aku memang giler ngan baju melayu design JOhOR..
ape orang panggil yek?? Teluk Belanga kot?!! Cekak Musang?! Entah?!! Aku main pakai jer!!Wakakakaa..

Walaupun baju aku pada tahun ni jenis tangkap muat, sekurangnye aku rasa feeling VOGUE sangat!!
Nilah baju melayu paling aku suker walaupun haussss!!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG