....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, October 13, 2008

MeEt My ToP MoDeLs (Uikkss!!)











Wokey!! Sebelum korang melayari blog aku ni, aku nak korang berkenal-kenalan ngan mereka yang juga penting & tidak kurang hebatnya dalam hidup aku!!
My best friends yang paling aku sayangi & kasihi. Coz, tanpe mereka hidup aku ini tak bermakna,siott!!! & tidak ceria tanpa mereka yang GILA-GILA ni!! (Jangan terpedaye dengan mereka yang berpakaian sopan,sebenarnye TIDAKKK!!) kui!kui!kui!!.
Meh sini aku kenalkan kat korang diantara DIVA-DIVA yang masih lagi menguasai pentas persahabatan ni. Aku akan mulakan dari atas skali dulu yer...
Yang berbaju melayu hijau > IzZy D aka Izuddin @ Ijai ni adalah kawan aku yg pertama sejak kecik lagi. Orangnye sangat kurus & masih lagi bole menyumbatkan beberape jenis makanan tanpa menghiraukan masalah GEMUK!! Dia jugak digelar oleh teman-teman kami sebagai Angka Berjalan kerana berkebolehan mengira tanpa sebarang culculator & juga mampu mengingat banyak no phone tanpe perlu mencatit.. Pendek kata, kiranye bab mengira ni memang dialah yang Otaimer..Tapi kekuatannye paling ketara ialah berkemampuan menyimpan pelbagai rahsia peribadi sendiri @ kawan2 tanpe perlu bimbang RAHSIA korang tu akan bocor!! Ko sogoklah banyak mana pun..HARAM dia akan bagi tau..Bestkan?!!
Perempuan yang pakai cap > Liza aka Adik Keledek ni pun salah seorang kawan aku masa kecik.
Dia ni plak orangnye sangatlah tegas & bengis tapi punye sifat yang lembut terutamanye orang yang berada dalam kesusahan. Diantara kawan kami yang keras kepala & degil yang korang perlu hati-hati bila bercakap ngan dia nih!! Jangan soal dia coz dia tak suke disoal!! Yang paling penting..Dialah DIVA dikalangan kami.. Berani mati sampaikan nak hilang tension sanggup pergi ke HongKong seorang diri semata-mata nak hilangkan kesedihan..Hati Batu gitiew!!
Yang baju kuning > Amy aka Mie seorang yang bersifat lembut & penyayang. Dialah satu2 kawan kami yang kuat bekerje keras serta punya personaliti yang menawan & menarik.. Orangnye manja macam aku, bezanye aku ni lebih GANAZ gitiew!! Famili dia dah berpindah ke Johor dan dia ambik keputusan tinggal di KL ni seorang diri kerana KERJA!! Ayoo!!!
Yang bertiga tu> dari kiri Affa,Ikien, dan yg berdiri tu Jasmine. Mereka ni adalah Charlie`s Angel masa we all sekolah sama. Yess!!! My Ex-Schoolmates.. Tanpe diorang yang gile-gile ni aku rasa bosan sangat!! Merekalah yang bertanggugjawab memporak-perandakan sekolah kiteorang dulu..Biasalah, bebudak sekolah..masa tukan waktu sesuwai untuk jadi paling GLAM & TOP STUDENTs. WaNnA Be On ToP?! Aikk!! Kak Tyra dah tanye tu??!!
We all sekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan Gombak Setia.
Yess!! Bekas sekolah Kak Erra Fazira, Faizal Hussein, Sharifah Shahirah,& banyak lagilah!!
Errr..korang rasala kan?? patut ker aku jadi pelakon??! Ayoo!!! Larikkkkk!!( bak kata RyZ,sorry RyZ)
p/s: nak carik diorang tu,gilah kat TaGGeD yang adooo gitiew!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG