....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, March 29, 2009

WhUa!! SeMuAnYa HiLaNg!!!

Aduh!! Aku dah tak tau nak cakap ape lagi dah. Sebabnya kalau aku cakap aku pun tak tau macam mana nak explain kat korang. Semalam pepagi aku online, terniatlah aku nak upload satu video ni kat YOU TUBE aku. Alih-alih tengah dok mencarik video tu, aku baru pasan yang tetibe jer file folder aku tu dah takde.. Motif??!! Tetibe jer dah ghaib. Bagai nak pengsan dah aku sebab kat folder aku tu ade banyak gambar-gambar kenangan, lagu-lagu, video-video yang aku simpan termasukla resume aku sendiri. Sumer dokumen yang aku simpan dalam tu dah lesap tanpa dikesan, (ataupun aku sendiri gagal nak kesan).
Dengan keadaan dah kalut tu sempat gak aku tanye ngan jiran aku, dia cakap sama ade aku terdelete (err, takde maknenye aku terdelete, aku bukan nye rabun pun), atau aku terhidekan!!
Ermmm.. katenye.. atau.....ada viruskah dalam pc aku ni??!! Musykil btol la.
Tapi aku perasan bile aku nak degframe folder D aku tak bole nak degframe.. kenape yek??
Aku ni bukannye mahir sangat bab2 komputer ni.. Aku yakin sume dokumen aku tu ade lagi dalam Pc aku tersorok cume tak tau mane nak carik..
kalau korang ade idea, mintak tolong yer... Aku nak pengsan dahhhh....iskk!!

3 comments:

Sofi Zainuddin said...

i think u should scan for viruses

Anonymous said...

try tnya yg pakar..my hosmate yg amik kos IT bgtau..walaupn permanent delete skali pn still boleh cover per yg delete dlm pc tu..cuma i dont know how they did it....

AzRoLs said...

Sofi!! Ikmal!!
thanks yer..
i akan cube la nanti..
bengang btol la..
sedeyhh!!

FOLLOWING THIS BLOG