....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, March 6, 2009

EnNy`S BiRtHdAy At III LoUnGe (PaRt 1 )


Ni kat luar sebelom masuk ke III Lounge


Enny, Lis & Lisza

My Hanny & Of course... Me!!!


Nilah namenye pose silang kaki dari weolls yang berbintang Pisces!!



Lisza!! Buat nasi kangkang kah?? Matilaaa....


Ni bukan Superman yer??!! Ni SuperIII Lounge



Aku tak tau mane dowang datang ni??!! Larikkkkkk


Lis, Enny, Izzy!!



Tema sebenar pada malam tu ROCK!!! Tapi disebabkan aku ni dinchhh hoiiii ngan tema sebegini, aku pakai je ala kadar.. Nasib baiklah aku ade gak collection jeans dan baju tengkorak ni!! Then selamat plak ngan jam tangan aku yang buat sendiri serta leather band pemberian bestfriend aku Zayriz!!! Thanks Zayriz!! Macam tou jer ade party rock kan???


No comments:

FOLLOWING THIS BLOG