....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, March 13, 2009

HaPpY BiRtHdAy KiMi!!!



Happy Birthday Kimi!!! 13 March dah masuk dah besday si Kimi yang ke 19 rasenye. Aku kenal dia ni dari Tagged melalui Ariel si artis glamer Tagged tu and kerap gak kami ber chatting kat YM. Dia ni aku anggap macam adik jer. So, ada gak weollss berbual mengenai hal peribadi.
So, ucapan untuk si adik Kimi..
Semoga ko sihat sejahtera & gembira selalu. Semoga Allah S.W.T mempermudahkan segala apa yang ko usahakan walaupun sebagai anak,kawan mahupun pelajar. Keep in touch with me bro! Harap happy selalu... Choww!!!

4 comments:

Sofi Zee said...

macam kenal je... huhuhu (buat2 ramah.. padahal x kenal pn) hehehe

hepi besdae!

caturist said...

Ikut jelah mcm Sofi Zee (adik Sofea Jane?)..

Hepi besdey yey!

AzRoLs said...

Sofi!!! kenalkah atau berkenan ni?? huhuhu..
bang caturist!!!
thanks yer.. patut wish kat saya ari tu!! ngee~~

caturist said...

Hahaha... hepi besdey 2 u 2 yey!

FOLLOWING THIS BLOG