....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, March 3, 2009

My BiRtHdAy At III LoUnGe



Lisza, Lis & Dayah!!


Mat Bangla blakang tu pun nak tumpang glamer





Rase-rasenye pic ni bole buat cover magazine tak??



Haa kan???




Ayo!! peluh sakan?!! Malu seyy!!








Malam tu memang bebetol terase artis!! *opsss!!













Sebelom naik ke Genting, birthday party aku telah disambut pada malam 27 th Feb 2009 di sebuah pub iaitu III Lounge yang berdekatan dengan THE LOFT. Lisza, kawan baik aku yang beria-ria nak sambut birthday aku kat situ. So, lepas aku ngan Izzy pick up Zayriz & Airell di Mid Valley, weolls jemput Lisza di KL Plaza dan terus ke III Lounge. Open Bottlekah?? Pandai pun?!!!!!







Yang celebrate same pun Lis & Dayah.. Percaya atau tak malam tu dalam pub tu kebanyakkan mereka berbintang Pisces. So, as Centre Of Attraction, aku bedal jer la.... Kui!Kui!!Kui!!







Makan hati berpose sakan ngan Hans Issac & Julia Hana. Haruzzzz!! By the way, Thank you so much Lisza. Luvvv you girl!!




p/s: sebenarnye ade banyak lagi pic, tapi as usual kebanyakkan pic itu adelah bersifat peribadi & ade sentimental value. So, enjoy aje la pic ni yer???



No comments:

FOLLOWING THIS BLOG