....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, March 18, 2009

KeKaLuTaN

Teman
ambillah simpatimu ini
lalu pulangkan saja
belati yang pernah
kau pinjam dulu

Biarpun kejam
aku sebenarnya tidak pernah berdendam
luka ini milikku
darah dan pedihnya
biarku simpan dikalung sejarah.

Hari ini aku ingin
menyempurnakan hidup
membunuh sedu sedan.

Biarkan aku berlalu
dengan langkah yang berani
aku akan terus berlari
biarpun jatuh
aku akan bangkit kembali
kerna kali ini
biarpun perit sakitnya
akan ku tanggung sendiri

2 comments:

CAHAYA said...

pendam sorang2 pun x elok. Lepas sikit, x perlu tanggung semua. :)

AzRoLs said...

gulp!! thanks dear.. tp i da biase.. dah paham ngan keadaan sendiri yang menanggung!!

FOLLOWING THIS BLOG