....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, March 31, 2009

MaNe Cd SpiCe GiRLs AkU??!! AkHiRnYa....




Akhirnye.. persoalan aku telah pun terjawab.. Kalau post aku yang malam tadi aku dok meroyan mencarik cd Spice Girls yang tetibe jer ghaib kat atas meja akhirnya kakak-kakak aku ni, ohoiii pulang jua ke pangkuanku semula... Naik lemah badan aku mencarik cd ni.. "aku insan yang lemah...hanye mampu berserah!!' lagu Rohana Jalil *tetibe jah!!
Kakedahnya, aku yang tak berpuas hati dengan gegeh dan bersemangat wajah berhempas pulas mencarik, rerupenye cd tu dalam keta adik aku!!
Ape lagi!! Meroyan la aku macam mati laki!!! Aku tanye dia kenapa amik barang aku tanpa keizinan sebab aku memang pantang orang amik barang-barang aku tanpa mintak izin tak kiralah sape pun...including orang tue aku..
Tapi korang tau ape jawab dia....??
" Sajerrrrr..... nak try cd player baru aku kat keta ni!!"
Teruzzzz aku nak pitam lagi ngan jawapan bangang dia.... takde cd laen ke??
Adikku oh adikku!! Ceh!! ko memang suke buat saspen kan??
Bagai nak mati aku mencarik walaupun ianya hanya sekeping cd..
So, pengajarannye, tolonglah belajar mintak izin tuan punye barang terlebih dahulu yer...

2 comments:

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

ceh..
kureng punye adikkkk..
takpe2..janji dah dpt blek kakak2 tu,oklah kan.. :)

AzRoLs said...

hahahahaha!!
yup!! janji da dapat balik!!

FOLLOWING THIS BLOG