....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, March 3, 2009

My BiRtHdAy At GeNtiNg (My WiSh)





Orang kate mase nak potong kek tu, jangan lupe buat wish sebelum tiup lilin. Dan aku tak lupe untuk buat wish aku sendiri. Tapi sebagai kawan aku tak kisah share ape yang aku wish kan..
My wish is.. Semoga persahabatan kita specially to Zayriz,Airell & Ariel berkekalan. Semoga diberikan kesihatan yang baik. Aku sayang korang sangat & aku benar-benar mahukan yang terbaik untuk kita semua. Andainye persahabatan itu perlukan pengorbanan, aku sendiri rela terima itu semua.. I luv u guys so much!!


No comments:

FOLLOWING THIS BLOG