....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, March 11, 2009

DoLcE & GaBbAnA 2009











Aku nak share kat korang salah satu minat aku atau hobi aku. Kalau korang nak tahu salah satu hobi aku ialah simpan dan kumpul D&G Wallpaper. Kat dalam PC aku melambak D&G Wallpaper yang aku simpan selama ini mengikut tahun & musim. Kalau korang ade Tagged dan penah tengok profile aku, selalu bertukar layout atau wallpaper aku guna D&G. So, kat sini aku nak share ngan korang D&G Wallpaper aku untuk tahun 2009. Salah satu sebab aku suke simpan wallpaper D&G ni sebab bagi aku cantik, menarik & lain dari yang lain.. Sukerrlah!!! Sila Catit!!! wahahahaha

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG