....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, March 3, 2009

My BiRtHdAy ( GiFt )




Wuhoo!! ni besday gift aku yang dihadiahkan oleh Zayriz & Airell. Teddy bear Pooh & leather band. Hurmmm... macam mane dowang bley tou aku suke teddy yek??!! wahahaha..
Tapi yang buat aku terharu ialah leather band tu sebab Zayriz masih ingat lagi betape aku suke leather band dia.. Dulu dia ade janji nak belikan satu untuk aku sebagai friendship leather band & dia tak pernah lupe..akhirnye aku dapat gak!!! Thanks Zayriz.
To Zayriz & Airell.. time kasih bebanyak diatas hadiah ini.. Namun hadiah yang paling bermakna untuk i ialah persahabatan kita. Harap kita sentiasa & selamanya berkawan. BFF. Sayang korang!!!


No comments:

FOLLOWING THIS BLOG