....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, March 6, 2009

HaPpY BiRtHdAy EnNy!!!!

Happy Birthday to one of my friends, Enny!! 6th of March adalah hari kelahirannye yang... sebenarnye dia ni sebaya aku la kiranye. Berbintang Pisces macam aku gak!!! Enny ni salah seorang finalis Dewi Remaja tapi mase tu Juliana Banos yang menang!! Hampeh!!! Aku kenal dia melalui Lisza dulu. Enny kawan yang baik, dulu mase aku ade masalah jerawat yang kritikal, dia lah yang berhempas-pulas menasihatkan aku ape produk yang patut aku pakai. (Pengakuan Ifa! Kannnnn!!).
So, to Enny.. Selamat Hari Lahir pada ko nok!!! Semoga diberikan kesihatan yang baik. Kekal cantik, vogue & seksi!! Aku sayang ko!!!!


p/s: Wings tu kalau tanak bagi aku!! *Opssss

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG