....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, March 11, 2009

My OuTdOoR FriEnDs


Fairuz Hedy namenye. sebagai Pramugara di MAS Airlines membataskan waktu untuk lepak bersama.

My dear Yusry atau Yuyu. Anak jati Pulau Pinang yang berbakat dalam music. Orangnye sangat tenang & aku suke petir dia gara2 sifat tenang dia. Plus dia pun funny gak!!!

My beloved Shahrizal atau name manje dikalangan kami iaitu Mona. I luv him so much sebab dia manja. Asal dari JB. Seronok berbual dan bergossip dengan dia specially psal artis dan juga America`s Next Top Model.

Ok!!! Dalam antara dowang ni, dialah fashionista yer. Raja Ezwan yang gemar berfashion from head to toe. Specially kalau berkenaan ngan kasut.

Yang ni sape tak kenal. Fitri AF 2. Aku kenal dia melalui Si Yusry. Skang ni dia bz sangat & ade gak sms aku!!!

Ini Maddy. Ni klau drag mesti meletop. Owang nye sopan sangat!!
Cek Mek Kelate!!

Ni teman-teman aku mase aku keje dulu. Maksudnya aku tak keje same ngan dowang tapi ini kawan-kawan aku kalau ade waktu terluang. Mereka saling berkawan dan rapat. Kalau lepak kat luar kerap gak aku follow dowang ni!! Dowang ni pun dah banyak kali datang ke gerai mak aku untuk makan nasi lemak. Skang ni susah sikit nak jumpe dan lepak ngan dowang sebab masing-masing bz dengan urusan sendiri!! Nasib baik ade FACEBOOK.. Thanks FB

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG