....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, December 2, 2008

TeNtAnG AkU Si AzRoLs

Emm... aku taknak citer banyak sangat.. cume nak berkongsi dengan korang sedikit mengenai bagaimana aku melayani perasaan aku sebagai AzRoLs. Aku ni sebenarnya banyak bercakap & kuat membebel macam mak nenek tapi ada satu kelemahan aku bila aku nak luahkan perasaan dalam hati... Aku jadi gagap, tak tau nak cakap ape, ayat aku pun terabur & i am way too weak dalam bab begini.. But i realise one thing.. Aku hanya tau untuk luahkan perasaan aku melalui coretan atau tulisan walaupun aku bukannya penulis yang baik.. Kalau korang pernah bace post aku yg lepas korang tentu pahamkan mengenai perasaan aku yg terbuku, yang aku sendiri mampu luahkan dengan coretan.
Mungkin korang tertanya dengan ape clip2 lagu buat kat bawah tu.. Sumenye lagu Melly Goeslow dan aku memang sukekan lagu dia.. Kalau ada kesempatan aku nak korang dengar & teliti baik-baik setiap satu persatu lagu ni.. Sebabnya aku sedang menceritakan perasaan aku melalui susunan lagu ini.. Dengar betul-betul & aku nak korang rasa ape yang aku rasa.. Lagu-lagu ini sedang bercerita tentang aku... apa yang aku alami sekarang!!

1 comment:

Anonymous said...

azrol!! kenapa tidak berterus terang?? salah ke untuk berterus terang?? Tak salah kan?!! Mcm kat post ko yg latest, ko sendiri juga yg bagitau untuk berterus terang kerana ianya tak salah.. Jangan salahkan diri kerana cinta dik!!

FOLLOWING THIS BLOG