....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, December 15, 2008

My NeW TeDdY bEaR!!




Arghh!! Terpakse taip post ni cecepat coz aku skang ni ade problem ngan internet connection entah ape punye masalah pun aku tak tau!! Disebabkan aku ni 24/7 suke mengadap internet ni, aku gi la umah kawan baik aku si Mie Abadi yang tak berape jauh dari umah aku semata-mata nak gune internet dia.. Alih-alih langkah kanan, Mie terus aje bagi aku teddy bear ni.. For X`mas katenye.
Wahhhh!!! Thanks Mie... akan aku jaga teddy ni macam aku jaga BF aku..*oppsss! BF?? No way.. i am still single & perhaps still looking for someone... Siape yer?????



2 comments:

Anonymous said...

BF? haha gay erk ish2 kembalilah ke jalan yang benar cewah Ustaz gitue!

AzRoLs said...

Erkk!! takkan Iz tak tou kowt??

FOLLOWING THIS BLOG