....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, December 14, 2008

NaSiB HaRi MiNgGu Ku!! BoSaN!!

video

Bosannn!!.. Hari minggu ni aku tak buat ape pun. Duduk umah layan internet jah!! Itupun dah berkali-kali cube nak connect internet tapi buat hal plak.. Hello Encik TM!! Ini bukan zaman dial up lagi yer?!*opsss.. Kat umah tinggal sorang caz famili ke Kajang ada sepupu bertunang. Aku bab-bab bertunang nih dinchh layan sangat.. So, nak menceriakan hari minggu aku yang bosan ni, aku layan jer la clip nih.. Mesti korang dah tengokkan?! Lawak..tapi menghiburkan.. Tajuk lagu.. Nasib Seorang Janda by Zaleha Hamid.. tapi aku bukan janda yer....BALU!!*Matila statement..

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG