....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, December 11, 2008

KaLi TeRaKhiRKu LiHaT WaJaHmU - Uji RaShiD

video

Sedap & sedihnya lagu ni kan?? KALI TERAKHIRKU LIHAT WAJAHMU by Uji Rashid. Aku memang suke lagu ni sejak dari kecik lagi tapi ni bukan video clip sebenar tau coz zaman Kak Uji dulu takde mende2 ni.. Video ni plak entah sape punye nostalgia mase sekolah dulu2 pun aku tak tau... Tapi aku amik jugak sebab aku suke lagu ni.. Kalau korang nak tau lagu ni diciptakan khas untuk Uji Rashid yang mengenai saat-saat akhir arwah adik beliau Lat yang mengidap barah. So, dengarla lagu ni yer?! Felling kannn??

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG