....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, April 29, 2009

LuCkY By JaSoN MrAz Ft CoLBiE CaiLLaT

Hurmm.. lately kengkawan comolot aku dari Fb aka kawan baik dari sekolah aku ade berdesir-desir suruh aku dengar lagu ni..Bak kata Wann," Azrol lagu ni untuk ko, sangat sesuai kalau ko dengar berulang kali,hope jadi pengubat hati yang lara.." Thanks Wann. Aku dengar je la lagu ni tapi memula buat endah tak endah tapi alih-alih bile dengar balik... Hurmm... terdiam kejap!! Mengerti gak ko perasaan aku yer Wann... Thanks sudi teman aku di YM dikala aku berkeadaan begini.. Terima Kasih cikgu!! ~Ngee

p/s : owh yer kengkawan sekolah kesayangan aku sekalian.. kot ye pun jangan lah bercerita betapa HAVOC & DRASTIK nye idup ku mase sekolah dulu..yer?? Ngee~ thanks sebab jadikan aku kawan yang sangat riang mase sekolah.. windoo woo saat tuh!!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG