....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, April 26, 2009

KaRaOkE LaGi??? WuHoOO!!







Makanlah buah-buahan tempatan...tetibe jah!!









Wokey!!! Ngee...yup! and again aktiviti weolls karaoke lagi... maklumlah karaoke ni kan salah satu aktiviti yang bagus untuk melepaskan stress. Aku plak sebagai penyanyi yang tidak berbakat hanya mampu jadi juri awam jah!!! *Larikkkkkkkkk...... Ade banyak gambar lagi tapi seperti biasa biarlah ini sahaje yang jadi tatapan korang yek?!!! Daaa

Zayriz!!!
Bile lagi mau turun KL?? Gulp!!!
Kang aku gak yang kena petir kang!! Ngee~


P/s : Ehh baru aku pasan..nape kat pic ni sume aku nampak macam kurus jer??? gulppp!!!!















4 comments:

Live as Homosapiens said...

buah tempatan?? kat london ker anda?? kat paris kah? new york ker??

wahh tempatan dia anggur, epal n ore gitew..

AzRoLs said...

hahahahahahaha!!! mase ni weolls karaoke kat Venice!! gulp!! matilaa

sparkystar said...

bro..bila nak ajak wa skali nie..huhuhu

AzRoLs said...

Wahahahahahaha!! kalau ade rezeki dan juge contact bole la join..ngee~

FOLLOWING THIS BLOG