....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, April 16, 2009

EaRLy BrEaKfAsT Di KfC!!

sempat plak pose kat kaunter..




Haa nih!! Sempat gak aku mengepost psal early breakfast aku ngan kengkawan baik (Lisza & Izzy) aku kat KFC tadi nih.. Weolls gi kat KFC Wangsa Maju yang berdekatan ngan NZ. Maklumlah dekat ngan umah weolls.. Memula tadi aku malas gak nak gi sebab aku skang ni tgh membzkan diri, atau mendisplinkan diri untuk diet.. Sebab dah tibe masenye aku diet balik untuk kembali ke bentuk asal aku last year.. Maklumlah aku nak buat come back....gittiewww!!! Rindu ngan bentuk asal kowt??!!
Tapi si Lisza plak dah memetir aku & terus seret aku gi gak join dowang gi KFC. Pelikla.. slalunye weolls akan gi ke Mc`D atau Old Town sebab tu port favorite kiteorang..Cume arini nak tukar selera sikit!! Aku pun nak tanak menggegehkan diri ikut skali, maklumlah dowang ni la kengkawan baik aku mase kecik.. Kebetulan aku plak tengah bosan..So,ikut jah!!!!!
Aku just order Snack Plate & itupun tak abis aku makan isi jah!! Dietla katekan...huhuhuhu..
So,saki baki yang tak abis tuh dah tentu si Lisza amik bawak balik bagi kucing kesayangan dia makan,Si Memet!!..
Korang tengok je lah pic2 weolls nih, so sorry gambar agak kabur & tak beberape jelas...hahaha



No comments:

FOLLOWING THIS BLOG