....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, May 1, 2009

BeTaPa UnTuK SeKeJaP Je!!!!

Ohoiiiiiiiii!!! Hoii!!!
Takde idea & perkara menarik this week.. Aku banyak abiskan mase termenung & berfikir sumthing... So, taktau nak kongsi ngan korang cerite ape.... Mungkin berehat sebentar bersama kit-kat!! Ngee~
Banyak perkara yang bermain difikiran aku sebenarnya. Maklumlah aku ni jenis kuat berfikir, walaupun perkara kecik. Bile aku fikir sesuatu perkara tu, sedikit sebanyak mengganggu idup aku specially kitar tidur aku.. Yup!!! Aku ni emo sikit dan sensetif.. Pantang ada perkara yang membelenggu aku, terus aku berpikir sedalam-dalamnye... Then bile aku berpikir tu tanpa aku sedar aku tak tido...kan??? Sape yang susah??? Tapi.... ada??...ada??? ada korang qesah???? Cak!! cak!! cak!!!.. hurm oklah...kita jumpe dilain post ye... Minta maaf bebanyak kalau aku takde mase nak posT perkara baru...sebabnye....aku nak berpikir....lalalalalla~~~

2 comments:

CAHAYA said...

selamat berehat. :P

::NelyLeyana:: said...

sme ngan nai,
klo ade msalah mmg x leh tido

FOLLOWING THIS BLOG