....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, April 7, 2009

FriEnDsHiP CaRd FrOm AzUsA



Baru je jap tadi ni aku bukak Tagged aku coz saje nak check email & pegi berperang ngan sumbody yang carik psal ngan aku kat Tagged.. Memula tu sebenarnye aku ni tengah sakit perut yang teramat tapi tetap gegehkan diri nak online jap nih!! Maklumla telah dikhabarkan ade seseorang cube carik psal ngan aku... Hangen satu badan!!! Ptuiii!!


Tapi, tetibe je reda troz baran aku ni bile bukak page aku then terjumpe comment yang cute nih!!


Friendship card from Azusa.. cute kan?? Siap ngan pic aku lagi...*ngee~ Suke lah!!


Azusa ni baru je aku kenal dia tak sampai seminggu tapi sanggup plak bersusah payah buatkan friendship card ni....Hurmmm!! Orangnye pun cute jugak!!! huhuhuhu..taste!! Opss..


Azusa....terima kasih bebanyak coz sanggup bersusah payah buatkan card ni..I tak sangka plak.. And suke sangat...Errr!! ada mase..datanglah umah i?!! *opssss matila....ngee~

3 comments:

CAHAYA said...

chomelnye. nak jugak! :P

Aqmal Arista said...

ala..dak ni semua org dia bg..
haha

AzRoLs said...

cahaya : hahahaha kalau nak u kena mintak sendiri la..
Aqmal!! kan... so sweet la dia

FOLLOWING THIS BLOG