....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, November 2, 2008

CaRiKLaH AkU!! 0.41

video

Cariklah aku!! Motif?? Adelah sowang dua antar email kat aku bertanyakan siapakah gerangan DIVA ini?? Wah!! Larikkk.. Dalam email tu, mereka ade meminta aku bergerak?? Ape?? Suruh aku bergerak yer.. sebab bosan tengok photo aku yang bersepah tu.. So, untuk tidak menghampakan peminat aku..lalalalalalala,(very the verangan nih) aku tepekkan clip nih. Ini mase ade kejohanan futsal kat kawasan umah & abang2 yg korang nampak dlm clip ni adalah mat2 rempit yg aku kawan sejak aku budak lagi. Yang bagusnye mereka tak pernah kacau @ ganggu aku..Malah dowang nilah yang baik ngan aku. Tapi aku bukan Bohsia dowang yer.!! Pecah lobang plak dengar suare aku..lalalalala. So, cariklah aku?!!

p/s ; happy sgt dpt jumpe Aril face to face akhirnya..Thanks Aril..lalalalalala

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG