....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, November 3, 2008

BuLaN KLiP ViDeO

Wahhh!! Kawan aku tanye.. "Kenape banyak masukkan video clip'? Hiss!! Kang aku tampar pulak kawan aku sekoq nih.. Blog haku..suka ati aku lah!!!
Memandangkan sebagai DIVA CLIPS untuk bulan nih , biarlah aku bagi tau korang sumer yang kat luar sana tu alasan ala-ala artis gitiew..
Setiap lagu bagi aku mempunyai lirik, bahasa, cerita atau pemberitahuan yang indah dimana dengan cara dinyanyikan maka cerita itu tak lah bosan macam idup aku nih. Tambahan pula kalau disertakan ngan video klipkan lagi bagus..taklah bosan dengar lagu jer. At least, boleh gak korang verangan & teringat kisah2 sejarah lama korang ittieww!! kan?!! Ape lagi? Feeling la tieww...

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG