....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Sunday, November 2, 2008

ChA ChA SLiDe - SoCa GiRLz

I LuVvV To Dance. Love it so much then SEX. Lalalaala. Kalau aku stress menarilah satu2 ubat paling mujarab. Lagipun aku penah gak jadi dancer walaupun sekejap. Well, clip yang seterusnye memang best. Korang pernah dengar tak, CHA CHA SLIDE?? Sejenis tarian yang routine yang dilakukan sangatlah simple & senang. Skarang ni very the popularlah jugek.. Cara menari cha-cha slide ni mudah jer. Korang kena ikut cakap penyanyi utamanya. Aku pun tau nak menari mcm tu..Nak aku ajarkan pun bole, just emailkan jer kat aku yer. Sebenarnya DJ CASPER yang startkan cha-cha slide ni. Well, ape tunggu lagi? Get your ass out now!! And dance... Have fun....!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG