....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, November 3, 2008

BaCk 2 BaCk WiTh FeMiNiN lalala

Alkisahnye, memandangkan aku ni takde keje lain & aktiviti berfaedah yang boleh dilakukan kat umah ni, jadi aku amik keputusan untuk merajinkan diri aku mengemaskinikan balik pc aku yang dah pun tunggang-langgang dek kerana kejahatan aku mendownload pelbagai video lucah dari laman web yang diharamkan. Terpaksalah aku mendelete semua kitab-kitab lucah aku tu tetapi haruslah dihantar ke penapisan video iaitu aku sendiri untuk memilih video mana yang harus tinggal untuk meneruskan perjuangannye dalam pc aku & video mana yang patut aku halau kluar dari pc aku nih..
"Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan..ooo" (nyanyi lagu AF jap!!sambil mendelete)

Tengah dok sibuk mendelete nih, aku terjumpelah koleksi DIVA-DIVA arbok yang satu ketika dulu memang terkenal kat negara kita. Diva Arbok yang aku maksudkan ialah kumpulan FEMININ. Almaklumlah hadek-hadek pada zaman kegemilangan Feminin dulu termasuklah aku yang hauzz gitiew memang tak lekang ni verangan nak jadi FEMININ (Feminin kah?) Group ni juga pada satu ketika dulu menjadi ikon remaja Malaysia. Kalau korang peratikan bebaik dari hujung rambut sampailah hujung kaki, berfesyen segala sumernye tu dah come back kan?!! Motif?? Biaselah fesyen kan selalu berulang-ulang cume upgradekan sikit jah!! So, aku pilih lagu mereka yg aku rase meletop untuk aku letak dalam nih coz the rest aku nak buang jah!!
Uolss!! Bangun dari tempat duduk anda skarang,pergi amik wig atau apepun segala.. Lentikkan jari anda.. Menyanyi & menari bersama Feminin. Enjoyy!! (manalah satu hari nanti kuar piula group FEMINYAH!! kui!kui!kui!)

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG