....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, June 30, 2009

TuKaR BaNnEr BaRu!!

Kalau korang perasan bile masuk kat blog aku yang tak seberape ni, da tentu korang akan perasan banner ni.Last time punye lebih kurang same je macam ni cume yang ni nampak more ok la..Saje je nak wat sedikit perubahan. Walaupun sebenarnye aku tanak tukar langsung banner ni..Malas nak buat!! Perkataan Salamz from Azrols pun aku da tukar sikit tulisan tu.A bit kecik dari last time. Cume yang aku takkan tukar & will remain mantain yelah wallpaper aku ni coz aku suke wallpaper aku dalam keadaan macam ni..Hitam & gelap!! Tapi tulisan tetap maintain colourfull. Tujuan aku wat macam ni satu je...mewakili kehidupanku, yang bermaksud walaupun kehidupan kita tidak penah lekang dengan pelbagai dugaan & masalah yang mendatang, namun kita masih ada lagi peluang untuk & masih lagi punya hak untuk kecapi hidup yang indah & penuh warna-warni.Jangan biarkan idup kita ni "hitam" kosong tanpa sebarang lakaran hidup yang penuh warna-warni........Sekian!!Muahxx!!

FOLLOWING THIS BLOG