....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, June 4, 2009

ApA PeNdApAt KoRaNg??

Hi kengkawan!! Sori sesangat coz da lama tak hapdate blog aku ni.. Ada hal perlu diselesaikan..
So, skang ni aku ade soalan untuk korang dan aku betol2 nak korang tolong aku untuk jawab persoalan yang bermain dipikiran aku sejujur-jujurnya.....minta tolong ye...aku berharap sangat!! Soalannya....
Apakah yang akan anda lakukan sekiranya anda menyimpan perasaan pada kawan baik anda walaupun dia sudah mempunyai kekasih dan kawan anda tahu perasaan anda dan sebaliknya mencadangkan supaya anda & dia berkawan baik sahaja. Anda setuju dengan cadangan itu AKAN TETAPI didalam menjalinkan persahabatan anda dengan si dia, perasaan itu semakin lama semakin kuat sehinggakan anda tidak senang duduk/asyik terpikirkan psal dia/susah untuk hakiskan perasaan itu dan semakin lama perasaan cinta itu semakin tebal & menyebabkan anda........tidak keruan??? Apa yang anda akan lakukan sekiranya segala usaha anda tidak mendatangkan hasil untuk hakis perasaan itu????

6 comments:

Anonymous said...

kalau aku jadi kau kan..dari pada ko peningkan kepala menanggung semua ni..lebih baik kau bincang dengan dia untuk putuskan persahabatan kau...nak tak nak kau kena buat juga macam ni sebab kalau tak buat awal-awal kau juga yang merana... memang perit tetapi itulah hakikatnya yang kau kena hadapi......jauhkan diri kau darinya dan tak rugi pun....kawan-kawan lain kan ramai lagi......

Kenangan Lalu said...

First skali kene buang rasa berharap tu. Tiap2 hari ko berharap, kan? Its paniful but somehow u love that burning feeling biler terpikir pasal die dan harapan tu menerjah.

Well stop. Bende tu lah yang buat ko tak boleh ubah pandangan ko pada dia.

Susah, seyes susah tetambah time duduk sendirian. But evaluate la situation. Reality bites. Plus, there's tonnes of fish in the water. There's def one 4 u somewhere~

Good luck~

Sofi Zainuddin said...

azrols.. i donno what to say.. but im totally agree ngan AlexAlabasta.. btw, i tgk dari jauh, u ngan 'that particular boy' memang bagus jadi kawan baik.. i pecaya u will find better guy to be ur lover..

cheer

Sofi

AzRoLs said...

thx yer ngan pendapat korang tp persoalan yg aku nak bentang kat sini..APA YANG PATUT AKU LAKUKAN KALAU SEGALA USAHA TAK BERHASIL???

Komen org atas tu sedikit sebanyak membuatkan aku terpikir sebab kawan-kawan aku pun ade mencadangkan aku supaya aku harus putuskan persahabatan kami.....dan aku ada gak terpikir psal tuh..tapi..

zua the great said...

aku ase kan..x betul la kalu nak putuskan terus persahabtan sbb cinta kita ditolak..
cinta xleh paksa..kena biar ia datang secara natural..

kalu dah dia xnk,teruskan ngan kwn,kalu kasih sayang dan cinta ko luhur,pasti satu hari cinta dia akan berpihak pada ko.percayalah.

x guna bermusuh..sometimes kita ngan seseorg akan ok as fren bkn as kapel..
xpon declare la as BFF.tuk permulaan.nnt lama2 ok la..

sure ada hikmah nape dia x trima ko as his/her kapel..

AzRoLs said...

Zua!! thx... gulpp!!

FOLLOWING THIS BLOG