....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Monday, June 29, 2009

BiLe DaH TaKdE MeNdE NaK BuAt?!!

Me!!


With Chelly & Lisza


With Izzy


With Hafiz


With Mamat








Selalunya orang kata hari minggu ni adalah hari paling sesuai untuk berehat atau melakukan segala macam aktiviti dari pagi sampai la ke malam.Tapi lain plak ngan aku yang kebosanan pada hujung minggu ni. Aku tak tau nak buat ape dan hilang idea terus.Ingatkan aku dan kengkawan aku nak ke Pavillion tengok citer Transformers tapi tak jadi.Kesimpulannya hari minggu aku dari petang hingga ke malam ialah berangan tak sedar diri amik gambar diri sendiri kat umah Izzy. Dan tak lupe juge bergambar ngan kengkawan aku skali.Maklumlah tengah kebosanan kiteorang ni so, ape lagi masing-masing pose je la..Hahahaha..Banyak gak yang aku amik pic dowang ni tapi yang ini saje yang dapat aku kongsikan sama korang. Plus...aku nak gak tengok gambar aku sendiri setelah selama 2 bulan aku berdiet sama ade ade hasil atau pun hampeh!! Korang rase macam mana?? Nampak aku berisi lagi atau kurus sedikit ataupun tiada perubahan?? Ngee~

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG