....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, June 24, 2009

SeHaRi BeRsAmA AriEL.. YeAyy!!



Semalam ari yang paling bermakna buat aku. Kawan online aku yang rapat Ariel datang bermalam dirumah aku sebelum dia pulang ke PD.Dah berbulan kami tak jumpe & ini kali ke 2 aku jumpe dia.Selalunya aku just chat sambil webcam.Ariel dah macam adik aku sendiri dah.. Sayang betol aku pada si Ariel ni...Bertuah sungguh aku dapat mengenali dia dalam internet which is kat Tagged dulu..Thanks Tagged..Hahahaha..
Ariel salah seorang BFF aku gak..Sebut psal BFF ni,apalah khabar BFF aku yang lagi 2 orang tu? Sihat hendaknya mereka.. Aku rindu kowang lah!! sob!sob!! Ariel!! nanti bosan-bosan singgah la lagi yekkkk?!Baru jap tadi aku antar dia ke stesen lrt sebab dia nak balik ke PD. Happy gile aku dapat jumpe Ariel... yeayyy!!
I MISS MY BFF!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG