....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Thursday, June 18, 2009

SiApA DiA???





Siapakah ini?? Well, mari aku kenalkan ngan korang siapakah mamat ni. Dia salah seorang lelaki yang sangat penting,bermakna, dan aku hormati sepanjang aku berkawan ngan dia. Nama dia Azurin. Opsss nanti dulu!! Jangan wat sebarang tafsiran. Dia ni kawan aku yang aku paling suka bebenar untuk mendapatkan nasihat,kiranya tempat aku mengadu & menjadi rujukkan. Last time aku telah struggle dengan pelbagai masalah peribadi serta emosi yang aku sendiri tak dapat nak elakkan. Azurinlah satu2 nya kawan aku yang akhirnya berjaya buat mata aku terbuka & buat aku berfikir.. Thanks Zurin.. Biarlah perbincangkan kita menjadi rahsia. terima kasih kerana sudi mendengar luahan aku dan sudi memberi nasihat dan pandangan pada aku. kata2 ko benar2 membuatkan aku terjaga dari tido..Thanks again.....

2 comments:

CAHAYA said...

Boleh tak bagi no telefon dia. Nak ngadu masalah jugak. Kalau hensem mcm ni xyah ngadu masalah pun dah hilang terus masalah.

AzRoLs said...

Wahahahaha...Cahaya oh cahaya..
u buat i ketawa la..but its true..
dalam bebanyak kawan i...dia orang paling sesuai untuk luahkan perasaan but i tak penah post psal dia coz for me dia ni kawan yg istimewa sangat sejak kecik lagi.

FOLLOWING THIS BLOG