....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, May 22, 2009

I WaNt It BaCk!!



Sedihnya bile tengok gambar-gambar aku ni!! Sejak berenti keje berat aku bertambah naik. So, skang ni aku berhempas pulas diet semula untuk dapatkan balik bentuk asal.Kiranye nak grab balik zaman kegemilangan gittieww!! Ni gambar-gambar aku dalam pertengahan tahun lepas. Kurus kan?? Tapi dah sebulan aku buat crush diet & aku akan pastikan yang aku dapatkan semula "aku"semula!! Aku nekad!!!! Tetiap ari aku pandang gambar-gambar ni untuk beri dorongan pada aku..lantaklah....aku nak balik diri aku yang asal...barulah laku!! *opssss

P/s: specially bile dapat menggayakan pelbagai potongan rambut baru nampak diri Azrol yang sebenar.....iskkk!!

2 comments:

Anonymous said...

diet pun berpada-padalah.
nanti tak sempat tengok result kang

AzRoLs said...

wahh!!!
ada?? ada?? ada aku kesah??
cakk!! cakk!! cak!! cakkk!!

FOLLOWING THIS BLOG