....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, May 6, 2009

AkU KeRiNdUaN...

Aku kerinduan.. Kenapa dan siape?? Biar aku sendiri yang pendam.. Cuma yang mampu aku kongsi bersama ngan korang ialah aku kerinduan... rindu bebenar ngan si dia tu??!! Sihatkah dia?? Bagaimana ngan dia??? Ok ke??? Tertanya-tanya aku perihal dia.. Bagai terasa semakin jauh aku dengan dia atau.....itu hanya perasaan aku??!! Entahlah.. kebelakangan ini aku merasakan aku semakin beremosi...sangat-sangat beremosi......entahla....

6 comments:

fieyra zachariah said...

in da same situation....
:X

Mr.Homosapiensz said...

aku sihat2 jer...dh mkn..dh minum...ada gak org rindu kat aku ni erk..uhukss...terasanya hati aku yg prasan ni...

Eazy Izzuddin said...

tahniah!...
ada awards menanti anda di blog eazy izzuddin...
thanks be my follower..
sila ambel ea
=D
xD

CAHAYA said...

Rindu jugak. Pastu emo!

AzRoLs said...

fieyra!! samela kita..
ikmal!! berangan yer hahahaha
Eazy!! nanti i singgah
Cahaya!! same la i pun kuat emo!! huhuhuhu

Rozita said...

selagi kamu beremosi...makna nya kamu manusia yg sempurna..
salam ziarah

FOLLOWING THIS BLOG