....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Wednesday, May 20, 2009

CrUsH DiEt MeNjAdi!! YeAyyyy!!!







Yeayy!!! Akhirnya...korang pun tau betape besarnye bentuk badan aku yang dah naik mengembang sejak dari tahun lepas.So,last month aku amik keputusan untuk buat crush diet bermati-matian.Ayooo!! Hanye tuhan aje yang tau betape seksanye aku..Tapi ape bole buat,terpakse gak aku menggegehkan diri & perut ni. Aku terpakse melatih diri untuk makan biskut tawar setiap hari sebanyak 6 keping sehari. No more nasik!! Pantang uolls..Ow yer.. sedikit rase sedih,kecewa dan merana untuk kuatkan lagi diet aku tu!! huhuhu adelehhhhh!!! Walaumacammane pun aku still lagi on diet untuk kurus lagi & korang sume.. Wish me luck yer!!
p/s : dah lama tak tengok leher dan tulang kat bawah tu..dan akhirnye....nah ko!!!

FOLLOWING THIS BLOG