....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, February 24, 2009

WeLcOmE To GeNtiNg HiGhLaNd!!


Hurmm.. Agak-agaknye la kan,, sape antara korang yang benar-benar terase nak naik jer ke Genting Highland?? Specially hari Sabtu ni?? Kalau ade meh sini tinggalkan komen anda. Aku raselakan mesti ade orang tu tinggalkan komen kat sini jap lagi *Matila jap agi aku!!. Rasenye mcm tak sabar jer!! *Larikkkkkkk

4 comments:

Anonymous said...

klo nk tgk i menari bogel, baik u invite i.. oops!

AzRoLs said...

wahhhhhhhhhh!!!!!

Unknown said...

aku xdpt nk g.......

aku mntk maaf sgt2 kat nenek yg smakin tua nie.....

maaf kn cucu nenek......

:'(

AzRoLs said...

aril!!
takpe.. aku paham..
jangan risau k?!!
ko jaga diri..

FOLLOWING THIS BLOG