....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Friday, February 27, 2009

SeK.MeN.KeB GoMbAk SeTiA
















Ini sekolah aku. Sekolah kesayangan & kebanggaan aku. Tempat aku menuntut ilmu dari 1993 (form 1) sehingga 1999 (form 6 atas). Sekolah Menengah Kebangsaan Gombak Setia. Penuh memori suka-duka. Ada sentimental value padaku sekolah ni. Tujuan aku sebenarnya satu jer. Mencari teman-teman lama yang terpisah dari aku. Kalau korang terjumpe blog aku ni kawan-kawan. Tolong tinggalkan email korang kat komen aku yer?! Aku benar-benar rindukan saat kita bersekolah dulu. Plzz!!

1 comment:

zua the great said...

hmm rindu kat skool..
ase nak skoll balik..tapi x dapat gaji..xnk la.xleh shopping..hehehehe

FOLLOWING THIS BLOG