....pabila kau merenung matanya..ku rebah jatuh ke bumi....

My photo
Setapak, Kuala Lumpur, Malaysia
I wish I could be your tear drops,for what more could any one ask for then to be conceived in your heart,born in your eyes, live on your cheeks,and die on your lips...

IT`S ME!!

Tuesday, February 17, 2009

KeHaDiRaN SaHaBaT IsTiMeWa


6hb Feb (Jumaat) lepas adelah saat paling menggembirakan sebab kawan baikku Zayriz dari JB turun ke KL selama 4 hari. So, kat Pudu aku pun tunggu Zayriz then bile sampai weollss jalan-jalan ke KLCC & BU1 untuk carik besday gift kawan Zayriz. tapi paling menyeronokkan malam weolls termasuk Izzy ke PutraJaya untuk seisi bertemu ngan Airell. Percaya atau tak weollss berkenalan & berkawan melalui online jer dari TAGGED. Kan?? Tak sangka kami akan berkawan baik & harap iyenye kekal. The next day Sabtu, weolls jejalan kat Pavillion yang agak crowd kerana ade event for Chinese New Year. Hari Ahad iaitu hari yang ditunggu-tunggu tibe caoz weollss naik ke Genting Highland. Aku naik dulu dengan si Chelly gile dan tunggu for Zayriz & Airell kat cable car. Saje je nak naik cable car coz nak tengok view sambil hu ha hua antara kiteorang. The best part is weollss overnite kat situ dan menantikan kehadiran 2 orang lagi Diva Popular Lisza & Izzy D. Yang pasti dalam pikiran aku, haruzzz clubbing so weollss clubbing jah kat Safari. So, kat bawah ni ade pic2 weollss dgn aktivitinye sekali. Aku ade banyak lagi pic tapi hanya ini yang aku bole share kat korang sebab pic yang lain personal value untuk aku & kawan2 aku.. Ushalah!!

No comments:

FOLLOWING THIS BLOG